poniedziałek, 9 maja 2016

Powder pink.



Dzień dobry w ten ciepły, ale zachmurzony poranek! Jak pewnie obiło Wam się o uszy, albo dobrze wiecie z własnego doświadczenia, angielska pogoda bywa różna- zazwyczaj kończy się na silnych opadach i nieprzyjemnym wietrze. W moim życiu na chwilę obecną prym wiedzie praca i obecność ukochanej osoby u boku, natomiast, jeśli tylko znajdę chwilę, robię zdjęcia i tworzę posta- dziś postanowiłam, że nadajdzie ta chwila, w końcu! 

W dzisiejszym poscie nie zamierzam rozpisywac się o trendach (obecnych jak i nadchodzących), gdyż fanatycy mody, instagrama jak i innych portali branżowych, dobrze wiedza co w trawie piszczy. Dla tych, którzy potrzebują małego podsumowania o letnich MUST HAVE, o tym w kolejnym poście. Moje dzisiejsze zdjęcia, ze wzglądu na pogodę i wygodę, robione były w pomieszeniu przy kawce i dobrej muzyce- zawsze w doborowym towarzystwie! Pare dni przed ich realizacją, miałam okazje wybrać się do ogromnego miasta jakim jest Birmingham, na "małe co nieco". Moje małe co nieco, okazało się wielkim zakupowym szałem, a sklepy i ich asortyment nie pozwoił mi choć na chwilę oderwać wzroku- oszalałam. Bardzo sympatyczna kolekcja Beyonce dla TOPSHOP, ciekawe ZAROWE smaczki, czy koronkowe szaleństwo i królestwo jeansu w RIVER ISLAND. Do wyboru, do koloru. Poniżej kilka moich zakupowych smaczków, ze mną w roli głownej, w obiektywie Vanilla Scent Photography!Enjoy! 











spódnica: Topshop/ buty: reebok classic/ koszulka: Zara/ torebka: Topshop/ bomberka: Zara 

zdjęcia: Vanilla Scent 



Have a lovely day!



5 komentarzy:

  1. Ciekawie to wszystko sobie wymyśliła.
    Torebka jest po prostu genialna.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zabawę modą, różnorodne połączenia. Jak dla mnie - sztos! zainspirowałas mnie ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń