poniedziałek, 21 marca 2016

This is a spring!


Dzień dobry wiosno! A raczej...dobry wieczór wiosno! Chaos i nieogar nie odstępuje mnie na krok, a przystosowanie się do nowego życia, wciąż skrywa za sobą mnóstwo tajemnic. Jeśli nie jesteście jeszcze gotowi na wiosenne porządki w szafach, nie martwcie się- na to zawsze znajdzie się czas. Ja zaczynam od życiowych porządków, czyli od samej siebie. Pierwszym krokiem był przylot na Wyspy Brytyjskie. Po zmierzeniu się z kilkoma innymi "bałaganami", następuję odpoczynek, czyli radość z nowego życia i siegania garściami po jak nawięcej. Czujecie to?
Pierwsze dni w nowym miejscu są trudne, a organizacja i planowanie nie idą ze sobą w parze. Gdyby ktoś zadał mi pytanie, jak się czuję- motałabym się w swojej wypowiedzi. Miejsca, rzeczy, ludzie, wydarzenia, czyli wszystko to, co kiedyś było dla mnie normalne, znane, dziś stanowi jedną niewiadomą. Plączesz się, motasz i od nowa próbujesz ułożyć sobie życie, znaleźć nowych znajomych, poznać nowe miejsca i zaznać nowych doświadczeń. 

Za oknem wiosna! Mam dla Was pierwszy MUST HAVE, w który sama z miłą chęcią się zaopatrze! Jaki kolor wybieracie?


Marka Reebok Classic stawia na kobietę, która posiada poczucie swojej wartości, jest pewna siebie i jest kompletną indywidualistką! Zaleta butów? Uniwersalne i bardzo stylowe! Drogie Panie, zakładamy nasze nowe Classici i do sukienki i do garniturowych spodni, uzupełniając swój outfit o drobne detale, a nasz makijaż pozostaje tylko małym akcentem ( delikatna szminka, czarna kreska na powiece). Ja już wybrałam kolor, a Ty?
Korzystając z chwili wolnego i promyków Słońca, które z samego rana były dośc zdradliwe, wybrałam się na zdjęcia, których autorem jest Vanilla Scent Photography. Zagadując Justynę przy porannej kawie, dobrze wiedziałam, że to właśnie ona idealnie zaprezentuje  mnie, przed obiektywem aparatu. Postanowiłam wskoczyć w wygodne rosheruny, które swoim kolorem dały łatwy wybór w doborze całości- wybrałam jeansy i długa, granatową tunika. Oczywiście nie mogło zabraknąć ulubionych okularów, kawy i dobrej gazety. Dzień zdecydowanie należał do udanych!









Więcej nowości wkrótce!



buty: nike/ tunika: zara/ spodnie: madox/ okulary: zara


wiosenne pozdrowienia!

3 komentarze: